U bevindt zich hier: Home > Nieuws > Uitnodiging voor workshop op maandag 18 maart over het bijzondere Golden Circle-marketingmodel

Uitnodiging voor workshop op maandag 18 maart over het bijzondere Golden Circle-marketingmodel

Geplaatst op 18 mrt
991x bekeken
Uitnodiging voor workshop op maandag 18 maart over het bijzondere Golden Circle-marketingmodel

Velen van ons hebben weleens gehoord van Simon Sinek, dé marketinggoeroe uit Engeland, die beroemd is geworden als ontwerper/bedenker van het succesvolle Golden Circle-marketingsmodel.

Simon Sinek stelt dat ‘mensen niet kopen wat je doet, maar waarom je het doet’. Dat is ook bekend geworden als de ‘Why Question’.

Ons lid Real Concepts marketing en realisatie verzorgt op maandag 18 maart voor ons een workshop over dit spraakmakende marketingmodel, dat over de hele wereld wordt toegepast.

Real Concepts heeft een eigen methodiek ontwikkeld om de inzichten van de Golden Circle in te zetten voor hun klanten en wij zijn blij dat ze die met ons willen delen. Een buitenkansje dus.

De presentatie wordt gedaan door algemeen directeur Tom Schreuder van Real Concepts en zijn collega Kimberley Lars van Bennekom. Zij is hoofd marketing/communicatie bij Real Concepts

Over de Golden Circle kun je online heel veel informatie vinden, google maar. In ons verenigingsblad hebben we in de laatste editie in de aanloop naar deze workshop al een uitgebreid artikel over de specifieke aanpak van Real Concepts gepubliceerd, lezen maar.

Ik heb al eens een boeiende presentatie van Tom en Kimberley mogen bijwonen en mijn aanvankelijke scepsis verdween als sneeuw voor de zon. Het fenomeen Golden Circle heeft me daarna niet meer losgelaten. Vooral het specifieke onderdeel over de ‘Why Question’ intrigeerde me en dat zijn we ook gaan toepassen in ons nieuwe krantenbedrijf.

Voordat we met onze nieuwe krant alles piekfijn in orde hadden (met het mooiste, witste en dikste papier en de beste journalisten, fotografen, vormgevers en drukkerij) hebben we ons gebogen over de vraag “waarom ondernemers in het online tijdperk voor de promotie van hun bedrijf juist zouden moeten gaan adverteren in een ouderwetse krant.”

Denk dus niet dat de Golden Circle een concept is voor grote bedrijven. Het tegendeel is volgens mij eerder waar. Tom en Kimberley maken de vertaalslag van de Golden Circle voor ons mkb-ondernemers.

De workshop op maandag 18 maart wordt gehouden bij zaal Gieling in Groessen. Het begint om 20.00 uur en de zaal is open vanaf 19.30 uur. Introducés zijn van harte welkom. Bijvoorbeeld de collega in je bedrijf die zich met marketing bezighoudt of collega-ondernemers voor wie dit ook interessant is.

Met vriendelijke groet,

Theo de Reus, voorzitter MKB Duiven.

Schrijf je hier in



Terug naar overzicht

Sponsors bedankt voor het mogelijk maken van activiteiten van MKB Duiven

Café de Beloning - de Beloning Gieling Groessen Websites MKB Duiven KP Design Raedthuys Duiven Proeflokaal Duiven
Pronto Print SNS Bank Ronald Gerressen Totaal Vastgoedonderhoud BV Welling Rabobank
Brasserie Een Mooie Dag Ten Donkelaar Administratie & Advies Media Markt Duiven De Reus communicatie & Publiciteit Europe Seals BV
Personeel Direkt Payroll Services & Uitzendorganisatie Spiegel & Reflex Duivens Nieuwsblad Intratuin Duiven Lift Products
visspecialist de laak ING Duiven Intratuin Duiven Dorigo Rosbag | Raamfolie en Reclame Grip accountants en adviseurs
Accountantskantoor Arnhem | Mulder Arnhem ICT@WORK Belastingadviesburo H. Elsinga hotelgieling
Rabobank