‘Koop Lokaal’ is een van de pijlers waarop MKB Duiven drijft. Direct na de uitbraak van de coronapandemie zijn we een unieke campagne begonnen om ‘Koop Lokaal’ te promoten bij het lokale bedrijfsleven en bij onze inwoners.
We hebben het direct groots aangepakt en zijn trots op het resultaat.
Maar liefst 68,5 (!) procent van onze leden is van mening dat ‘Koop Lokaal’ een positief effect heeft gehad op de lokale economie.
23,3 procent oordeelt neutraal en slechts 8,2 procent vindt dat ‘Koop Lokaal’ geen effect heeft gehad.
Die schitterende cijfers zijn afkomstig uit de enquête die MKB Duiven een paar maanden geleden heeft gehouden.
Onze Koop Lokaal-campagne heeft niet alleen gewerkt bij ons ondernemers maar ook bij de inwoners van Duiven, Groessen en Loo, die zich zijn gaan realiseren dat de leefbaarheid in onze gemeente alleen maar bij gebaat is bij meer ‘Koop Lokaal’.
Hoewel de coronapandemie op zijn retour lijkt (even afkloppen) gaat onze ‘Koop Lokaal-campagne’ gewoon door.
Niet meer zo intensief maar wel spraakmakend.
Dat laatste danken we aan onze enthousiaste leden Henck Pengel van Dogla Media Design en Sendly Reina van SPR Video Productions.
Zij hebben op vrijwillige basis voor onze mooie vereniging een prachtige promotiefilm gemaakt getiteld ‘Samen komen we door de crisis’.
Kijk hier naar de film en deel de film zoveel mogelijk via jouw sociale media-kanalen.
Ik wil Henk en Sendly en onze collega’s die er aan hebben meegewerkt hartelijk bedanken voor onze ‘Koop Lokaal-promotiefilm’: supergaaf!
Tot besluit wil ik graag reclame maken voor Henck en Sendly, die ook een prachtige promotiefilm voor jouw bedrijf kunnen maken, zoals ze dat ook al eens voor glasgroothandel Jodeco hebben gedaan.